Wednesday, October 28, 2009

akhirnya~



akhirnya...
'menjejak dewasa' menjadi kenyataan!!
thankz apiz yg tolong ajar wat blog ni...
pak lah-tak paham camne dye ajar..
pening2!! uhu~


anyway...
semester 1 hampir sampai ke penghujungnya...
macam2 perkara berlaku semenjak melangkahkan kaki ke BUMI KANDUNG SULUH BUDIMAN ini...
yang pasti, segalanya akan dipotretkan di kotak ingatan dan pastinya akan menjadi memori terindah...
hendak diceritakan dari mula, sukar pula rasanya...
segala kenangan itu masih akan tetap terpahat walupun tidak terlaksana untuk dicoretkan di lembaran ini...
papun, mungkin amir akan mulakan 'menjejak dewasa' ini dengan penceritaan kejohanan futsal 1malaysia yang berlangsung ahad lalu-25 okt 2009..


sabtu tu, amir datang latihan pertama pada waktu petang.
cuma berlatih dengan yati~my sweet partner
cuma nak fahamkan perjalanan majlis.
pukul 10 malam, kata mereka ada raptai penuh.
datang tepat pada masanya tapi masih tiada apa2 yang berlaku...
ajk protokol macam kurang persiapan..
hm, malas nak komen banyak!
tarian yang dipimpin albert-ok cume kurang kemas...
protokol-kelam kabut~kurang persiapan
sebelum balik, practise lagi sekali dengan yati...
esoknya-ahad
terbangun lambat!!
sampai sahaja di kafe KUO~ramai jugak la da datang
albert tak habis2 suh wat pengumuman supaya bdk2 ni pegi padang sbb dye nak mulakan senamrobiknya pagi tu..
yg, bengangnye tah bape kali lah amir duk jerit2 suh diorang bergerak-tak gerak2 jugak!
sakit tol hati..
selesai sume bagai-tak taw pe yang akan berlaku pastu...
ajk2 yg sepatutnya memainkan peranan senyap seribu bahasa!
bengang gler!!
anyway, thankz kat AJK PENDAFTARAN juga bertindak sebagai urusetia program
~banyak membantu deejay bertugas
*amir n yati...

alhamdulillah kejohanan berjalan dengan lancar walaupun perlawanan final berlangsung dalam keadaan hujan yang agak lebat...
congratz~nike t90 team dan geog gurlz power...
johan dimonopoli oleh student geografi...
majlis penutup juga berjalan dengan agak kelam kabut...
dalam keadaan yang hujan lebat, amir dan yati bertindak sebagai mc tak dapat sebarang signal daripada ajk protokol...
si yati sempat mengunyah roti lagi!!
sabar jela...
nampak aje perasmi datang, kelam kabut kami berdua...
spoil gler!!
rase macam tak best plak majlis penutup ari tu..
aha~
pepon amir da jalankan tugas sehabis baik...
sape yang banyak komen tu~
tengok diri sendiri dulu!!
pepon nanti kita sambung cerita lain...
salam perkenalan....
*sedikit gambar untuk dikongsi sepanjang kejohanan...


kump kalah pun takpe~naib johan!
tarian ngajat tampi~
memang berbakat~kredit tok mereka

with apiz~bakal pengacara lelaki popular

bersama tok pengarah~afifi

red dragon~gagal mencipta SEJARAH!!


penyampai radio lelaki dan wanita popular~amir n yati
fid-timb pengarah program~bila rasaku ini rasamu


amoi fc~chaiyo2

sesi taklimat~pagi

raptai~
fadhirul-penari terbaik
wan-ajk pendaftaran terbaik
apiz-pemain futsal terbaik
amir-???
raptai~with yati-my sweet partner
practise makes perfect!!
penari tarian ngajat
mereka berlatih~kredit!

4 comments:

  1. biasala amer.. mana ader program takder masalah... sedangkan program vogue kendalian student yg lebeh berpengalaman pun ader masalah.. (motiff) ahahaha~

    biler nak tambah link blog family debat UPSI? =)

    ReplyDelete
  2. hahahha...amir daa aderr blog...welcome2..

    ReplyDelete
  3. macam penah jumpe budak ni..

    tp dimana yar??

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails