Tuesday, August 16, 2011

-270-


Salam semua blogger.
Sudah pertengahan Ramadan.
Alhamdulillah, sudah boleh menarik nafas lega. Selesai juga saya menyiapkan soalan peperiksaan akhir tahun- tugas akhir sebelum meninggalkan Sekolah Al-Irshad ini.

Anekamacam rasa yang bertandang di jiwa,
terasa berat pula mahu tinggalkan sekolah ini. Anak-anak ini sudah serasi. Syukur, mereka mula nampak masa depan. Mereka sudah tahu tentang impian dan mula kenal kehidupan.
Dan saat ini, saya mula mengerti - tugas murabbi bukan mudah. Moga-moga kekentalan jiwa sentiasa dianugerahkan Tuhan buat saya, juga kepada mereka yang diamanahkan Tuhan untuk mendidik.

Terlalu banyak kenangan saya di sini, yang manis juga pahit. Yang menjadikan hidup saya indah, juga yang menghidupkan hidup saya - kalian teristimewa!



-Mereka yang bakal saya rindui! ^^

p/s: Menjejak Dewasa, sudah kisah yang ke-270!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails