Tuesday, July 26, 2011

pERasAaN ApakAH iNi?

Alhamdulillah,
bermula sudah istiadat konvokesyen UPSI kali ke-13.
Seperti tahun-tahun sebelum ini, saya akan bertugas bersama-sama pegawai bahagian perancangan korporat (BPKA) untuk melancarkan lagi istiadat konvo ini.
.
.
.
Pagi tadi, saya rasa mahu menangis.
Tapi saya tak tahu apa sebabnya...
Entahlah, macam-macam rasa berhimpun.
Sejujurnya, saya sendiri tak tahu mentafsir perasaan itu.
Yang pasti, saya mahu menangis.
Ya, menangis semahunya.
dan sekuat-kuatnya!



2 comments:

  1. Kadang2 kita perlu melepaskan shj tangisan itu

    Semalam menangis seawal subuh, benar2 terasa kehilangan senior2 yang banyak berjasa, namun tak dpt meraikan hari penting mereka di sana

    Gud luck Amir, semoga tugas berjalan dengan lancar

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails