Thursday, September 30, 2010

mAkaN taPi buKaN Di EstET~


tadi menonton cerita Estet di Audi.
kira orang pertama lah yg menonton ni,
kerana tayangan sebenarnya
pada 4 November nih...
cuma ditemani Shahrul,
yang lain semua sibuk.
dengan tugasan, mesyuarat, dan MALAS..!!
~hurm, gaya mcm tugasan sy dah selesai semua~
haha...

selesai sahaja menonton,
ketika pengarahnya Mamat Khalid
memberi sedikit ucapan,
saya mendapat panggilan telefon.
eh, kenapa Encik ni call mlm2 nih....
amir, awk di Audi ye?
aik, mcm mane pulak dia boleh tahu...
haah, kenapa ye encik?
jumpa saya di pintu utama Audi sekrg.
ok~
sampai di luar pintu,
saya tercari-cari kelibat beliau.
beliau turun sahaja dari kereta,
eh, apa benda ni Encik?
dihulurnya plastik berwarna merah jambu
berisi makanan.
ade rezeki sikit,
makanlah...

memang hajat di hati mahu makan,
selepas menontot tayangan Estet itu.
kata orang, rezeki jangan ditolak...
kenyang saya dengan spegeti,
makanan kegemaran saya!!
dibekalkannya juga nasi impit dan lemang
serta kuah kacang...
memang sedap!!
syukur kepada ALLAH...


terima kasih encik!!
saya betul2 kenyang...

p/s: encik tu pensyarah tapi tak pernah mengajar saya.
mentor saya dalam penulisan..
ingat??

6 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails