Tuesday, September 28, 2010

sELEsai sAtu pERkaRA~


syukur...
berlalu sudah pemilihan debat.
baru tahu betapa sukarnya~
selama hari ni tgk Kak Nad
yang uruskan semua.
segala bagai persiapan,
panel pemilih, tentang team,
uruskan tempat segala...

satu masalah selesai sudah...
saya berharap minggu kesepuluh ini
berlalulah dengan cepat.
esok, saya ada test kursus kritikan.
rabu, saya ada test Sejarah Eropah.
khamis, saya perlu submit tugasan kump.
hujung minggu ini, ada jemputan jadi MC.
mudahkan segala urusanku ini...

selepas pemilihan tadi,
pergi makan dengan senior2 debat...
dah lama tak lepak time macam tuh...
seronok ingat kisah2 lama,
cerita dulu2
yang pasti banyak mendewasakan saya~

moga setiap masalah saya
akan selesai satu persatu,
saya yakin ALLAH sentiasa bersama.
ini baru ujian iman fasa pertama-mungkin!!
DIA takkan nak bagi kita senang sentiasa,
jadi diturunkanNya ujian untuk
mengukur tahap keimanan hamba2Nya ini...
ingat,
kita dicipta untuk beribadah kepadaNya...
~segala pujian untukMu ALLAH~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails