Friday, September 03, 2010

rAsa yANg diBuANg~

bangun pagi ini,
saya dah xmahu
fikir tentang semalam.
sayu mahu jernihkan keadaan,
tenangkan hati dan rasa
menjelang Syawal ini...

saya sudah salam dia,
mohon maaf zahir batin.

buat kamu,
andai pernah terasa hati
andai ada terguris dan terhiris
selama kita kenal dan menjadi kawan,
maafkan saya dunia akhirat...
salam aidilfitri,
maaf zahir batin~

buat mereka yang mengenali saya
atau pernah mengenali diri ini,
tidak kira teman2 dari SAMTEN,
SAAS, UPSI,
juga pengikut setia MENJEJAK DEWASA,
semoga kebahagiaan sentiasa melimpahi
ruang hidup kalian menempuh
hari kejayaan-Syawal...
terima kasih kerana sentiasa
memberikan sokongan,
menyuntik semangat dan dorongan,
bersyukur bertemu kalian...
salam lebaran,
maaf luhur dari hati
zahir dan batin...

saya telah buang segenap rasa mazmumah,
moga2 rasa mahmudah
akan terus tertanam dalam diri.
harap anda juga begitu....
'ikhlaskan hati mohon kemaafan
leburlah dosa di tapak tanganmu
lupakan segala silap dan salah
insan bersatu membina ummah...'

2 comments:

  1. selamat ari raye ek...jgn gado2...xelok...hik3..nnti cepat tue...ngeee...

    ReplyDelete
  2. itulah yang saya harapkan
    agar benar2 kamu menjejak dewasa
    kedewasaan bakal mengajar kita erti matang
    erti kasih dan sayang
    berubah ke arah positif
    dan kebaikan diri
    =)
    noraini ahmad

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails