Thursday, December 02, 2010

pENcuRi LaptoP~

dulu, minggu2 akhir kuliah
housemate hilang laptop.
balik solat Jumaat,
dia terkejut laptop dah takda!
nasib baik tugasan semua dah hantar.
kalau tak?

sekarang ni-
berita terbaru saya dengar.
3 laptop hilang!
di aras lima ni.
selang sebuah rumah
dengan rumah saya.

'diorang' ni
pandai betul!
bile nak dekat2 cuti sem,
orang semua sibuk kemas2 barang,
dia buat kerja tak senonoh!
hish,
banyak lagi kerja lain boleh buat lah.

bayangkanlah,
kalau laptop hilang?
semua dokumen penting.
gambar2 kenangan.
video2 peribadi. ish, merepek! hehe
ish, jauhkanlah kami dengan
si pencuri laptop ni.

buat rakan2,
jaga elok2 lah laptop tu ya!

agaknya kene ada mesin macam ni.
biar tangan si pencuri dimesinkan sekali! uhu
ish, geram!

8 comments:

  1. ish3..yeke ni amer?
    lau loptop dpt seringgit dua x pe gak.
    aduhai..kesian kt budk yg hilg lptop tuh.

    ReplyDelete
  2. diorang pown sibuk nak tolong kemas sekali..hahahahha

    ReplyDelete
  3. takut nak tinggal brg kat rumah ni haaa.
    kat blok perempuan pun ada kes jugak.

    ReplyDelete
  4. nmpknyer UPSI bukn shj melahirkn guru,,,,

    ReplyDelete
  5. ♥cik mySara♥ : tahu takpa! macam2 manusia nip...

    ReplyDelete
  6. Cik Mus : teruk jugak ya blok perempuan! uhu

    ReplyDelete
  7. Cikgu Mat : tak tahu la budak UPSI atau org luar yg buat kerja tuh...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails