Wednesday, August 04, 2010

SuDah bERLaLu~

sudah berlalu hari2 yg menyakitkan,
hari2 yg menakutkan,
berjaya juga semua program...

pagi sabtu lalu,
saya ke pelancaran buku 'Tanduk Sumbing'.
buku antologi cerpen & puisi.
gembira dapat berjumpa
ramai penggiat sastera,
S.M Zakir, Nisah Haron, Mawar Shafie,
ramai lagi....
saya kagum!!

jam 2 pula,
saya terlibat dgn debat piala Naib Canselor,
nanti saya cerita dgn lebih lanjut
tentang debat piala NC,
kepada yg berjaya-
tahniah dn syabas!!
yg kecundang-
jgn bersedih dgn
kekalahan dan kegagalan ini.
jgn pernah berputus asa....

malamnya,
terus bergigih untuk program
1Sejarah 1Warisan...
alhamdulillah,
terlaksana juga program tu...
biarpun agak sedih dan kecewa.
pada awalnya,
saya ditugaskan sebagai AJK pendaftaran.
tiba2 sajo,
terus diarahkan untuk uruskan protokol...
baiklah,
terima sajo.
malas nak cakap banyak...

apapun,
saya bangga dapat kerja bersama
dgn team protokol kali ni...
gandingan Akwa dan Yati
sebagai Master of caremony [MC]
berjaya menghidupkan majlis.


biarlah apa org mahu kata,
saya bangga dgn hasil kerja kalian.
yg byk ckp tu blm tentu berani
nak jd MC!!
ha, yg sibuk mengata tu,
meh cni jumpe aku bagi name jd MC!!
Mimi, Amalina, Nani, Nabilah n Hikmah
~well done & good job!!~
pasni saya akan pastikan
kalian akan kerja bersama saya...

ahad pula,
seharian bertekun dengan debat piala NC,
selesai juga debat piala NC apabila
malam esoknya pula diadakan Final di dwn KZ...
untuk final edisi kali ini,
mempertemukan KHAR dan KUO.
saya pula ditugaskan sebagai
Tuan Yang Dipertua Dewan,
terima kasih kalian
yang banyak mengajar...
rasanya lawak dah tu kan??
huhu~

berlalu juga akhirnya,
hari2 yang memeritkan....


saat ini,
cuma terus menanti hari2 esok,
yang tidak tahu apa warnanya,
teruskan sahaja melalui
hari2 kurniaan TUHAN
dengan penuh kesyukuran~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails