Sunday, November 07, 2010

ENtRi ke 150~

TUHAN


Tuhan, dengarkan aku

Kumemohon kepadamu

Kuangkat tanganku

Kulafazkan lidahku

Menyebut namaMu Tuhan


Tuhan, lihatlah aku

Kuberserah kepadaMu

Kuletakkan keningku bersujud padaMu

Ampuni dosa-dosaku


Tuhanku, jangan ambil nyawaku

Sebelum kudekat denganMu

Tuhanku, siapkan duniaku

Tuk nanti tiba akhiratku


Tuhan, lihatlah aku

Kuberserah kepadaMu

Kuletakkan keningku bersujud padaMu

Ampuni dosa-dosaku


Tuhanku, jangan ambil nyawaku

Sebelum kudekat denganMu

Tuhanku, siapkan duniaku

Tuk nanti tiba akhiratku


Berapa nikmat yang telah Kau beri

Berapa yang telah aku ingkari

Masih pantas kah sujud kupadaMu

Aku malu, aku malu


Tuhanku, Jangan ambil nyawaku

Sebelum kudekat denganMu

Tuhanku, siapkan duniaku

Tuk nanti tiba akhiratku


p/s: lagu dendangan Wali Band.

menggamit getar rindu dan syahdu di ruang hati.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails