Saturday, November 20, 2010

sELamAt kEMbALi~


cuti study week semester ini 3 minggu.
sekali dengan cuti Deepavali dan Aidil adha.
cuti study week kali ni
sudah sampai ke penghujungnya.
hari Isnin,
bermulalah peperiksaan akhir semester.

ramai yang sudah balik ke kolej.
kolej kembali meriah.
sudah terang-benderang
dan mula kecoh-riuh!
selamat kembali saya ucapkan!
buat housmate,
sila jangan kotorkan rumah!
aha.


p/s: inilah kolej saya!
9 tingkat tingginya...
oh, rumah saya yang kelima-tengah2 tu.
nampak tak??
tak nampak? haish!
aha

4 comments:

  1. bekas anak murid saya, shahril kasin rasanya kat UPSI, kenal tak..dia selalu gak masuk bahas kolej

    ReplyDelete
  2. wah, shahril. hehe.
    pendebat yg bagus tu cikgu.

    ReplyDelete
  3. haha anak murid saya yg pertama di SM Sains Muhammad Jiwa tahun 2003..tapi saya dah mengajar kat Ipoh skrg

    ReplyDelete
  4. aha. sgt jejak kasih!
    kenal lo cikgu Iman!
    tapi dia kolej lain...
    hurm, boleh la nanti buat reunion!
    ehe~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails