Wednesday, November 24, 2010

rEdANg RooM~

morning semua!
saya di PWTC sekarang,
baru selesai uruskan majlis di Redang Room.


oh, terima kasih pengalaman baru!
berdebar-debar nak speaking. spontan!
tiada teks yang disediakan.
saya dengar saja presentation mereka
padahal tak paham sepatah haram pun!
aha.

sepatutnya ada 3 orang yang bentang.
tapi pembentang dari Institute of Education UK
tak datang pulak.
so, terpaksala dengar pembentang kedua dari UPM
tapi berdarah Iran.
oh, saya buat2 faham!
aha.
dan lepas tu lagilah tak faham.
pembentang dari Jepun,
yang duk bentang pasal management!
oh,
begini rupanya pembentangan ahli2 akademik!

apapun,
pengalaman baru saya dapat hari ini.
walaupun entah apa benda saya speaking!
aha

kejap lagi ada lagi.
sesi kedua.
okay, jaga diri!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails